Alla inlägg under december 2008

Av Wood Stock - 30 december 2008 19:09

Hejsan


Nu har jag hittat in till bloggen igen. Det har varit så mycket så jag har inte orkat blogga. Jag och min sambo har beslutat oss för att gå isär, det är mycket tråkigt och jag hatt så dåligt ett tag nu. Nu är alla mina saker packade och jag får dra mig till  nyköping och knöka in mig på mammas soffa ett tag tills jag hittar ett eget krypin, Och det ska väl gå att finna nåt tycker man ju..


Så efter den 7/1 kommer jag inte att ha tillgång till dator på det sättet jag haft nu, Men får väl kika här och göra lite uppdateringar i bland:-)


Gott Nytt År på er därute



Kramizzzzz

Av Wood Stock - 17 december 2008 12:53

Jag har hittat tillbaka hit :-)


Har bara varit mycket med vissa saker, Ni som känner mig vet vad det är..


Jag passar på att önska  alla  God Jul Och Ett Gott Nytt År



Vi ses nog framöver

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards