Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Sjukan

Av Wood Stock - 6 februari 2009 11:23

Hejsan


Nu har jag varit på sjukan och fått nytt insulin så det ska jag pröva nu i helgen. Men jag tror att det kommer att bli bra..

Hostar igen som bara f...n inte kul detta med denna rethosta.

Sitter just nu på sjukans bibbla de har oxå data :-)

Här får man sitta hur länge man vill , det är ju bra för mig:-)

På eftermiddag ska jag till Af och se vad de har att säga.

Den handläggare som jag ska träffa var min första handläggare här på af så det är lite kul att hon finns kvar. Vi får även hoppas att hon är bra fortfarande oxå.


Annars så blir helgen lugn, det är ju melodifestival :-)   vill bara säga till H  att vi messar som vanligt:-) Hon har ofstat samma smak som jag..

Skulle jag missa den så då är det når allvarligt fel.


Min vän M är något bättre nu så nu kan hon vara uppe och röra på sig igen. Vi ska snart ses igen:-)


Nu är det dags att röra på sig mot cafeterian så jag får  nåt i magen


ha det gott



 
 
Helena

Helena

6 februari 2009 15:06

Jag jobbar ju kväll imorgon, så jag missar Melodifestivalen...*snyft*

http://aragornsfru.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wood Stock - 16 juli 2009 16:13

Ryktet säger att min hyresvärdinna planerar en kupp! Okej ryktet är väll fel att säga eftersom det var jag som tjuvlyssnade vid ett telefonsamtal. Hur som haver, så planerar hon att återta sin blogg och kasta ut mig genom att ändra lösenord så jag in...

Av Wood Stock - 4 juni 2009 23:27

Hej hopp i lingonskogen! Efter lite kortare tid än en evighet så är jag tillbaka. Det har varit stressiga dagar på denna front, jag har nämligen varit ute och köpt nya möbler. Det är så att min hyresvärdinna haft sin mor på besök och då passade kvin...

Av Wood Stock - 16 maj 2009 10:35

Efter en lite längre tid än en evighet så kan jag nu meddela alla mina fans att Nisse är tillbaka i den lugna staden med livet i behåll bör tilläggas (hehehe) Försvann förra fredagen ut på landet för att njuta av våren och vistelsen blev lite längre...

Av Wood Stock - 8 maj 2009 16:24

Fredag, fredag, FREEEDAGGGGGGG!!!   :D Om någon har missat det så startar helgen i dag. Och i stället för att vara hemma och stirra på en lömsk hårboll så ska denna tomte dra ut på landet och studera den spirande grönskan. Det påstås vara bra för sj...

Av Wood Stock - 5 maj 2009 23:16

Jaha, då var det dags att skriva igen! Vi får se om jag kommer på något att berätta, annars blir det som vanligt en massa svammel från denna tomte.   Hela dagen har jag knatat runt och lekt spion. Den lilla grisen är utkastad men inte bortkastad och...

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards