Alla inlägg under mars 2009

hej

Av Wood Stock - 30 mars 2009 11:30

Ville bara tala om att jag ska oprea min högerfot då senan brustit :-(

så på onsdag är det dags. Hoppar sen på kryckor med gips i åtta veckor

så jag får se när jag kan blogga igen

Får skjuts in på onsdag ska vara där kl 0700  men jag har enb privatchafför:-)

är glad att jag har han tack RH för att du ställer upp så mycket.



vi hörs och ses  kramixx

Hej

Av Wood Stock - 15 mars 2009 13:25

Jag ville bara göra ett inlägg här så ni ser att jag lever.


Jag har tatt mig ner till bibblan, måste ju göra lite på mig sa läkaren

men jag fick reseförbud annars hade jag varit i gbg denna helg.

hade fått fått en blod propp i höger ben ,  men det visde oxå att det var en muskellbristning just nu mår jag inte

bra över huvud taget , det är lite mycket ju st nu.


Åter kommer inom kort


ha  de

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards