Alla inlägg under januari 2009

Av Wood Stock - 23 januari 2009 16:10

Hejsan


Nu är jag här igen. Det är bra att det finns bibblan att gå till. Idag har jag varit ute på långpromenad och det var skönt att få rensa tankarna lite. och man mår lite bättre efteråt

 Så snart ska jag gå och handla lite gott inför kvällen som mamma och jag ska smaska på :-)

Tror att det blir en lung helg annars..


Ha det gott till vi hörs


Av Wood Stock - 22 januari 2009 16:43

ville bara göra ett blogg inlägg.

har ju inte nått eget internet på ett tag nu så det blir att använda bibblans dator, tyvärr så är det bara 4 timmar i veckan som man har tillgång till:-)

Kommer att skaffa internet så snabbt sen när ekonimin är bättre:-)

Söker både jobb och bostad med lykta så vi får hoppas att det kommer snart..

igår hade jag ett samtal med min bästa vän H tack för att du finns vännen tack för att du finns vännen :-)

Annars så flyter dagarna på i Nyköping en dag i taget.

Har börjat med meditation på Måndagar och det var kul första gången var nu i måndags den 19/1. kommer att gå hela våren på detta sen är det uppehåll för sommarn och fortsätter sedan i höst..


Nu börjar min timme lida mot sitt slut tiden går fort när man har kul :-)


må gott tills vi hörs igen


kram Woddy

Av Wood Stock - 4 januari 2009 12:58

Det blev sent i går då vi var inte hemma förrän kl 04,15 ungefär. Jag var hos min svåger och svägerska och deras lilla dotter:-) Dela ut lite klappar tilldem och säga hej då. Man vet ju inte när vi ses igen men vi skulle hålla kontakten och det känns bra :-)  jag gillar både J och M  och Lilla W förstås:-)


På tisdag Lämnar jag stan och det känns lite sorgligt för jag har bott här i över 7 år, men som sagt Jönköping försvinner ju inte från kartan :-)


Så på tisdag kommer flyttlasset är gå. Det blir att hoppa tidigt ur sängen och få i sig lite frulle så man orkar med detta. har ju inte några tunga saker så det ska väl gå rätt så fort.Så blir blir att komma tillbaka till Nyköping ett tag.

Så nu hinner jag nog inte uppdatera er innan jag pyser i väg, men ska hitta nån dator att låna.

 vi ses snart därute



Av Wood Stock - 1 januari 2009 11:29

Här kommer 2009 års första inlägg :-)


Eftersom jag ännu har internet kvar så är det bäst att passa på att surfa :-)

Det blev ett lungt nyår då jag inte hade någon lust att fira så mycket. Ser dock fram emot 2009 och hoppas att det blir ett bra år.  idag ska jag fixa lite med att slänga lite skräp och kolla så allt är ner packat inför flyttdagen, vet inte ännu när den kommer att bli. Måste ju checka av med han som ska köra oxå eftersom jag inte innehar nåt körkort, hade jag haft det så hade det varit lättare, men jag får väl se till att ta det där kortet nån dag:-)


Katten sover sött i min säng men snart vill hon väl ha mat, igår fick hon mat men det var som hon inte ville äta först men sen slank det ner..


ha  det gott

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards