Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Veckan som gått

Av Wood Stock - 22 februari 2009 13:43

Tänk vad en vecka går fort. Ja det har väl inte hänt så mycket under denna vecka.Mer ett par läkarbesök,

dels måste mitt socker kollas upp och sen har jag fått lågt blodtryck oxå.

så i morgon är det dags för läkarbesök igen.

Tror att jag är mer på sjukan än hemma just nu känns det som.


Men det är ju bra att det finns läkare så att man kan bli frisk:-)


Just nu snöar det som bara den här, vill inte har snö utan jag vill ha vår och sommar (men vem vill inte det) Tycker inte vinter när jag var liten så var det kul men inte nu..


Nu är det dags för mig att logga ut, tiden går så fort här.. när man bara har en viss tid på sig


vi ses

 
 
Helena

Helena

24 februari 2009 18:42

Hoppas att du mår bra ju (:

http://helenahellstrom.blogg.se

 
"Sis"

"Sis"

14 mars 2009 23:14

Här är mycket snö och så länge som det sandas så är snön kul att skutta runt i :)

Vi får se till att planerna blir av!

http://maxe.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wood Stock - 16 juli 2009 16:13

Ryktet säger att min hyresvärdinna planerar en kupp! Okej ryktet är väll fel att säga eftersom det var jag som tjuvlyssnade vid ett telefonsamtal. Hur som haver, så planerar hon att återta sin blogg och kasta ut mig genom att ändra lösenord så jag in...

Av Wood Stock - 4 juni 2009 23:27

Hej hopp i lingonskogen! Efter lite kortare tid än en evighet så är jag tillbaka. Det har varit stressiga dagar på denna front, jag har nämligen varit ute och köpt nya möbler. Det är så att min hyresvärdinna haft sin mor på besök och då passade kvin...

Av Wood Stock - 16 maj 2009 10:35

Efter en lite längre tid än en evighet så kan jag nu meddela alla mina fans att Nisse är tillbaka i den lugna staden med livet i behåll bör tilläggas (hehehe) Försvann förra fredagen ut på landet för att njuta av våren och vistelsen blev lite längre...

Av Wood Stock - 8 maj 2009 16:24

Fredag, fredag, FREEEDAGGGGGGG!!!   :D Om någon har missat det så startar helgen i dag. Och i stället för att vara hemma och stirra på en lömsk hårboll så ska denna tomte dra ut på landet och studera den spirande grönskan. Det påstås vara bra för sj...

Av Wood Stock - 5 maj 2009 23:16

Jaha, då var det dags att skriva igen! Vi får se om jag kommer på något att berätta, annars blir det som vanligt en massa svammel från denna tomte.   Hela dagen har jag knatat runt och lekt spion. Den lilla grisen är utkastad men inte bortkastad och...

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards