Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Wood Stock - 20 oktober 2008 01:13

det har varit en seg dagkänner jag, trött ovh ville inte lämna min varma säng. Utanför fönstret så blåste och regna det som bara den.

Kännde mig lite halv krasslig så jag blev kvar en stund..


Sen upp och fixa lite.. kl gick fort tills min sambo kom hem kl 14 denna vecka jobbar han fm.

maten idag blev stekt korv med potatis och sås..


Sen blev det tv dags, vem vetmest, sjukhuset och färjan

Färjan är kanal5 nya serie om livet om bord på finlandsbåten cinderella


Må gott

Av Wood Stock - 20 oktober 2008 00:27

I går så vaknade jag vid 10 och kände att huvudvärken hade  tagit rast i knoppen. Jag gick upp petade i mig lite piller och la mig igen, efter 2 timmar var jag piggelin igen.

Då blev det fat, vi gick ut med tidningar och annat skräp och gick till affären för mat ville vi ju ha:-) Så vi handlade för hela veckan så det känns skönt att det blev gjort.

När vi kom tillbaka så åkte dammsugaren fram det behövdes verkligen så jag dammsög och M diskade, ´Sen var det tvätttajm:-) så det känns skönt att allt blir gjort.


Satte mig sen i soffan med min bok som jag inte kan sluta läsa knappt den är bra. Hemligheternas bok..


Har fått ont i min rygg och det tycker jag inte om, vet inte varför smärtan är så hög..


 vi hörs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards