Alla inlägg den 3 november 2008

Av Wood Stock - 3 november 2008 14:25

ja det är klart alla vet om att det är måndag, men jag kommer inte på nån bättre rubrik :-) Jag är ju lite motståndare till att man måste ha dessa rubriker. Läste i en annan blogg att hon hatade oxå detta..

Vaknade redan kl 8,00 av att agnes var i full gång (min katt). Hon har fått för sig att hon ska börja löpa nu, vilket jag inte fårstår alls för varje år innan hon får vaccinationen så löper hon lite sen är hon tyst, nädå i år ska vi börja med nått nytt anser hon :-)  ja dessa katter säger jag. Så  vi hoppas snart att hon ger sig :-)


Idag är det oxå tvättdag brukar vi ju ha på söndagar men den tiden hade nån annan snott så nu fick det bli i dag. Vi har ju börjat med kompostera här i vårat område så idag gick jag ut med denna lilla papperspåse som vi fått, Jag tror inte på att papperspåsen ska hålla men de på vätterhem sa att det skulle den göra , men vi får se :-)


Idag blir det god mat här hemma, lunchkorv med pepparotssås och potatis  *Jummi* Jag har skalat potatisen resten fixar M, han är så bra att laga mat , visst brukar vi hjälpas åt..



Kram på er

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards