Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Wood Stock - 8 maj 2009 16:24

Fredag, fredag, FREEEDAGGGGGGG!!!   :D

Om någon har missat det så startar helgen i dag. Och i stället för att vara hemma och stirra på en lömsk hårboll så ska denna tomte dra ut på landet och studera den spirande grönskan. Det påstås vara bra för själen att sätta sig under en buske och filosofera, så jag bara måste testa.


Apropå hårboll. Nu har jag förstått varför Woodstocks katt är så seg och tråkig. Det är nämligen så att den saknar en rullstol. Enligt uträkningar via telefonen mellan min hyresvärdinna och en av hennes vänner så är den håriga kanonkulan närmare 79 människoår och då kan jag förstå varför varelsen är så seg och tråkig. Å andra sidan så kan jag reta den lite till eftersom risken att hon får fatt på mig är i det närmaste minimala. Hihihi.

Apropå telefonsamtal och tjuvlyssning. Planeringen inför den stundande inflyttningsfesten pågår för fullt och om allt går som hon planerar så är det en fest som jag inte har lust att missa. Diskussionen om innehållet i smörgåstårtan går på högvarv och även lekarna börjar planeras. 

Jag kommer att ha sååååååå rysligt skoj.

Undrar om jag kommer att få vara med eller om jag får nöja mig med att vara panelhönan och sitta i en hörn och glo.    

 

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards