Alla inlägg under juli 2009

Av Wood Stock - 16 juli 2009 16:13

Ryktet säger att min hyresvärdinna planerar en kupp! Okej ryktet är väll fel att säga eftersom det var jag som tjuvlyssnade vid ett telefonsamtal. Hur som haver, så planerar hon att återta sin blogg och kasta ut mig genom att ändra lösenord så jag inte kommer in och kan skriva om mitt spännande liv. MYCKET elakt rackartyg om jag får säga det själv! Jag menar här har jag skapat en kul och underhållande blogg om mitt liv och plötsligt så får jag den snodd… Hmmmm.  



Hur som helst så lever jag , trots att jag varit försvunnen ett tag från datorns värld, så andas jag. Även om värmen gör även andningen jobbig att genomföra utan hjälp, så har jag inte glömt att uppdatera MIN blogg. Jag har bara skitit i att göra det (hehehe), men även funnit andra nöjen denna årstid. Jag menar varför sitta inne och uggla när man lika väl kan sitta ute och uggla?

För att vara helt ärlig så har värmen varit för värmande för att jag ska orka göra annat än ligga på gräsmattan och stirra på en himmel som aldrig verkar få annan färg än blå.

Men nu verkar alltså mina dagar som bloggnisse vara över för denna gång.

Så jag tackar för mig och hälsar min trevligt och pratglada hyresvärd välkommen tillbaka! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards