Alla inlägg under oktober 2008

Av Wood Stock - 19 oktober 2008 00:24

Idag skulle vi ha gått på Jensens och äta. Men vi gjorde om lite där. Så nästa lördag ska vi i stället :-) Men vi gick på bio idag, Mamma mia blev det, det var en bra film, jag tyckte det var lite segt i början men sen blev det fart.. En sån film kan man se fler gånger. På tal om film jag vill se om så är det rallybrudar tycker den var så bra.. När jag bedömer film brukar jag ge solar


Så Mamma mia får 8/10

rallybrudar får 10/10 :-)

jag känner mig så seg i hela kroppen i dag vet inte vad felet är.. Det blir nog bättre när jag får sova ut..


Nattis sa woodstock

Av Wood Stock - 17 oktober 2008 22:09

Hejsan

Idag var jag uppe tidigt så jag  hann med några telefon samtal. Sen så åkte jag och min sambo M till Media Mart för han skulle inhandla lite saker. Sen åkte vi vidare ner på stan för jag skulle hämta min bok jag hade reseverat. Den skulle ha kommit i måndags men den som hade den före mig hade ju inte lämnat tillbaka i tid.


Imorgon händer det saker eftersom jag har fyllt år  så ska min kära sambo bjuda mig på resturang, Jensens Böfhus ska vi gå på, det är mycket god mat där och bra service så det ska bli kul..



Pratade med min vän H i onsdags det är så kul att prata bort lite grann ibland :-)  Jag hoppas att vi kan ses snart igen.


ha en fortsatt bra fredag 



Kram

Bio

Av Wood Stock - 15 oktober 2008 23:01

Idag har jag varit på bio med min svägerska J. Vi såg Rallybrudar en mycket sevärd film om ni inte har sett den. Innan bio så hamnade vi på cafe malmborgs för att äta lite mat. Där var även min svåger M med och lilla W oxå. W är M och J's fyra månaders bebis:-) bara så att ni vet det..


Det var skoj att få komma ut och gå på bio jag har inte varit sen i våras då jag såg angel med Helena B i huvudrollen, det var en bra film det oxå.

Vad jag skulle vilja se är Mamma Mia..


Imorgon ska jag ha en pysseldag här hemma det är lite som ska göras och jag måste städa lite oxå, har inte haft ork med det  de senaste dagarna, men jag känner mig mycket piggare nu..

Och om det kan vara lite fint väder så ska jag ta mig en promenad oxå..


Ta hand om er därute Kram /woodstock


Av Wood Stock - 14 oktober 2008 16:19

Här är mitt första inlägg..

Hade en annan blogg men jag la ner den och ville helt enkelt skaffa en ny :-)

och få en blogg oxå som inte innehåller en massa reklam..


Vi höres


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker ni att jag (Nisse) ska skaffa en egen blogg, när min hyresvärd upptäcker att jag för stunden använder hennes blogg?
 Självklart ska Nisse ha en egen blogg.
 Nisse bör inte komma i närheten av en dator.
 Orkar inte bry mig
 Nissar existerar inte.
 Kunde bry mig mera
 Gäspar av trisstes över att läsa om Nisses liv.
 Vem tusan är Nisse?
 En blogg!!! Nisse förtjänar en egen hemsida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards